Gå til indhold

Bliv en del af fremtidens forsyning

Når du skyller ud i toilettet, tager dit morgenbad eller hælder kartoffelvand i vasken, forvandler du vand til spildevand. Men spildevand forsvinder ikke bare af sig selv. Det skal nemlig transporteres til renseanlægget, hvor det skal igennem en grundig efterbehandling, inden det kommer ud i naturen igen.

Hjælp os til at blive bedre – vær med i nyt kundepanel

Du kan få svar på flere spørgsmål og samtidig blive en del af et unikt kundepanel i Skanderborg Forsyning, hvor du får en betydelig rolle i forhold til at udvikle den fremtidige forsyning. Vi har brug for input, idéer og holdninger til vores services herunder håndtering af spildevand, da det udgør størstedelen af vores daglige drift.

Hvad er et kundepanel, og hvad får jeg ud af det?

Et kundepanel er et antal udvalgte personer, som skal være med til at udvikle en forretning i en periode. Typisk foregår det ved, at kundepanelet mødes sammen med virksomheden og diskuterer specifikke emner, som virksomheden ønsker et større indblik i. De input og idéer bruger vi som forsyning efterfølgende til at forbedre vores service til gavn for alle vores kunder.

Forbrugeren i centrum - få nyttige råd med på vejen

Ud over at få gode råd til, hvad du kan gøre for at udnytte vandet bedst og nedsænke dit vandforbrug, vil du også få andre praktiske fif. Ved du for eksempel, hvad du skal gøre ved separatkloakering? Ved du, hvad du betaler for at få håndteret dit spildevand? Vidste du, at du kan spare op til 800 kr. årligt og samtidig skåne miljøet?

Det lyder spændende – det vil jeg gerne!

Vi hører meget gerne fra dig, så hvis du ønsker at være med, så kontakt Peter Sig Kristensen via nedenstående kontaktoplysninger:

 

  • Peter Sig Kristensen
    Teamleder, Samarbejde & Service

    Tlf. 20 87 94 07

    Mail: psk@skanderborgforsyning.dk