Gå til indhold

Har du ingen vand i vandhanen?

Skanderborg Forsyning har i alt 212 km rentvandsledninger, som løbende overvåges og vedligeholdes. Aktuelle forstyrrelser i driften, der vil kunne påvirke forsyningen til din ejendom, vil altid fremgå synligt til venstre på vores hjemmeside.

Det kan du selv gøre, hvis du ikke har noget vand i vandhanen:

  • Tjek om du har vand andre steder i huset.
  • Tjek om du mangler både koldt og varmt vand. Længere nede kan du læse hvad du skal gøre, hvis problemet kun gælder det varme vand.
  • Spørg evt. naboerne, om de også mangler vand. Hvis problemet viser sig kun at gælde din ejendom, bør du kontakte en vvs-installatør. Skanderborg Forsyning har kun ansvar for den del af forsyningen, der leder vandet hen til din grund, samt for den vandmåler, der sidder i dit hus. Hvis naboerne også mangler vand, er problemet derfor forsyningens ansvar. Er der ikke nogen meddelelse om driftsforstyrrelser på vores hjemmeside, bedes du kontakte os hurtigst muligt på tlf. 87 93 93 93, da problemet lige kan være opstået. Vær dog opmærksom på, at vi kun kan hjælpe dig, hvis du får vand fra et af vores fem vandværker.

Har du ikke noget varmt vand?
Skanderborg Forsyning står ikke for opvarmningen af det vand, vi leverer til din ejendom. Skulle du opleve, at du ikke har noget varmt vand, bedes du derfor tjekke dit varmeanlæg eller kontakte en vvs-installatør, som kan kigge på problemet for dig. Modtager du fjernvarme, skal du kontakte dit fjernvarmeselskab. Læs mere her under Ofte Stillede Spørgsmål (FAQ), hvor du finder svar på det meste.